Livets goda sidor

Livets goda sidor
Livets goda sidor

onsdag 11 juli 2012

Snart är tiden ute


Snart är tiden ute….det lät förstås lite väl tungt! Men det är sant ur en liten, liten aspekt…min stoppashoppatid är strax över. Den 16 juli, alltså nu på måndag är sista dagen av 365 shoppingfria dagar.

Hur har det gått undrar du? Jo det har gått förvånansvärt bra…ja …jag är i och för sig inte så förvånad, jag var tämligen övertygad om att jag skulle klara detta. Men jag är ändå glad över att jag verkar ha hållit det jag lovad mig själv och alla er som följer min blogg. Det har varit ganska lätt, bara några få återfall som inneburit köp av kläder som jag sedan ilat tillbaka och lämnat i retur så fort de bara gått. Jag har alltså inte behållit något av det jag köpt.Vid båda tillfällena har det varit på Desigual . Detta är min favoritaffär framför alla andra…jag antar att jag kommer kunna unna mig något från denna färgsprakande modekedja när stoppashoppadagarna är till enda. Fast kommer de verkligen att vara över…

Kanske har jag under detta år hittat något viktigt inom mig, en ny resurs, en mental styrka, ett nytt fokus? Ja jag tror faktiskt det…just nu lånar jag ett citat av Birgitta Stenberg för att lyfta fram det jag verkligen känner så starkt;


”Over and out”  för idag, ny ”avslutande” bloggrapport nästa vecka, kommer jag att klara det??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar